Voordelen

Wat wij jou uit handen nemen

Registreren en beoordelen van technische meldingen

Huurders kunnen bij ons technische klachten en/of gebreken melden. Wij beoordelen de melding of deze voor de huurder of verhuurder valt en zullen meldingen registeren en een overzicht behouden.

Technische kosten

Administreren en verrekenen van gemaakte kosten voor service- en reparatiemonteurs

Onderhoudsadvies

Het is van belang voor huurders en eigenaren dat het object in goede staat is. Gewenst kunnen wij onderhoudsadvies geven.

Service- en reparatie opdrachten

Wij bewaken van de door jou/ons verstrekte service- en reparatie opdrachten.

Logo ornament

Veelgestelde vragen

Wie is verantwoordelijk voor welk onderhoud?

Bij een huurwoning hebben de huurder en de verhuurder allebei verplichtingen op het gebied van onderhoud om gezamenlijk ervoor te zorgen dat de woning in een goede staat is en blijft. De huurder zorgt voor de kleine herstellingen en onderhoud. De verhuurder zorgt voor de overige herstellingen en onderhoud. Dit is dwingend recht. Partijen kunnen daarvan niet afwijken.

Onderstaande bijlage is een onderhoudswijzer voor huurwoningen.

Bij calamiteiten buiten onze openingstijden kan je rechtstreeks contact opnemen met een lokale installateur, ontstoppingsbedrijf, etc.

Wij wijzen erop dat veel bedrijven buiten kantooruren alleen storingsdiensten draaien en dat er extra kosten in rekening kunnen worden gebracht.

Indien je een melding plaatst verzoeken wij jou ons hierover zo spoedig mogelijk te informeren per telefoon 06  45 62 66 61 of via onze website.

Belangrijk: de kosten voor herstel kunnen voor uw eigen rekening komen, dit is onder andere afhankelijk van de oorzaak en spoedeisendheid.

Download
Logo ornament